DÖNEM DEĞERLENDİRMESİ

Merhaba,
Bu dönemlik bloğumda paylaşacaklarımın sonuna geldim.
Dönem boyunca bir çok şey öğrendik.
Öncelikle bilgisayara Giriş yaparak en temelden ögrenmelere başladık. Bilgisayarın tanımı hayatimızda ki yeri ve bilgisyardaki olan tum simge, klasör, dosya, Windows, denetim Masası... ve daha bir çok işlevleri öğrendik. Güvenli bilgisayar kullanımı guvenli şifreler oluşturma ile de bilgilerimizi daha da genişlettik. Sonra bilgisayar donanımı, her bir parçanın ne işe yaradığını gibi şeyler. Beni en çok zorlayan konudan bir tanesi olan işletim sistemini de işledik çok fazla bilgi vardı ve ilk kez gördüğüm için biraz zorlandım açıkçası. Yazılımları gördük. Sistem yazılımlar, hizmet yazılımlar, ofis yazılımları gibi. Microsoft Ofis programlarından Word, Excel ve PowerPoint gördük. Her derste bu programlarla ilgili bir çok uygulama yaptık.
Evet ders biraz yoğun geçmiş olabilir ama ben EBT-1 dersinin işleyiş seyrinden gayet memnundum. Gerek yaptığımız uygulamalar olsun gerek sınıfta çözdüğümüz  kahoot soruları olsun beni hem eğlendirdi hem de bilgilendirdi. Tabi bunların hepsi Tuğba hocamız sayesinde. Teşekkürler Hocam 💗😊😍 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KAVRAM HARİTASI

DENETİM MASASI