DENETİM MASASI

Merhaba 
Bugün donanım ve yazılım dışında denetim masasının içindeki simgelerin ne işe yaradığını öğrendik. Bilgisayardaki tüm yazılım ve donanımların ayarlarını yapabildiğimiz pencereye denetim masası denir. Denetim Masası aslında Control Panel kelimelerinin karşılığı olarak çevrilmiştir. Yani bilgisayarımızdaki her şeyin konrol ve ayarlamalarını yapabildiğimiz bölümdür.denetim masası özellikleri ile ilgili görsel sonucu .Ben bugün sizlere denetim masasından klavyeyi anlatacağım.
                 
                                               KLAVYE
                               
                         F KLAVYE ile ilgili görsel sonucu


  • Bilgisayara veri girmekte ve komut vermekte kullanılır.Klavye üzerinde Alfabe Tuşları, Sayı Tuşları, fonksiyon tuşları, yön tuşları, klavye göstergeleri ve bazı özel görevleri olan tuşlar bulunur. İki çeşit klavye vardır: F ve Q klavye.
  • Denetim masasından klavye ile ilgili imleç yanıp sönme, karakter yineleme gibi özellikler değiştirilebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KAVRAM HARİTASI